Ambassadeurs zijn de grootste waarde van je bedrijf. Daarom zetten we ons voor deze groep graag extra in en om te weten hoe onze ambassadeurs denken over Autobedrijf Frazer, willen we graag naar ze luisteren. We willen ons als bedrijf en mens altijd verbeteren, dus alles mag gezegd worden, dus ook graag kritische noten, zolang het maar opbouwend is. Dit jaar bestaat Autobedrijf Frazer tenslotte al 105 jaar; maar we willen blijven leren!

Karin en Theo Hooijman uit Ulft: “Ze zijn gewoon goed, klaar”

Recent zijn we op bezoek geweest bij Karin en Theo Hooijman uit Ulft. Karin en Theo zijn trouwe klanten, maar ook kritische klanten en derhalve voor ons een goed adres om eens verhaal te halen.

Karin en Theo zijn al reeds ca. 15 jaar klant bij ons en rijden op het ogenblik in de 5e bij Autobedrijf Frazer gekochte auto. De laatste is een gloednieuwe Volkswagen Caddy, welke ze ook prima bij bv. de dealer in Doetinchem hadden kunnen kopen.

“ Dat klopt” , zegt Karin, “maar Theo had specifieke eisen, welke we bij een dealer waarschijnlijk niet  gerealiseerd zouden zien”. “De inruil van onze oude auto was al lastig en tevens moest de laadbak van de Caddy worden afgetimmerd”

“Nou is Autobedrijf Frazer geen timmerbedrijf, maar in eigen beheer is er door Ton Frazer persoonlijk een resultaat gerealiseerd dat aan deskundigheid geen twijfel laat. Klasse”. voorkant-pand-frazer

Theo Hooijman is een man die zich vooraf altijd al breed heeft geïnformeerd op internet. Hij weet wat hij wil, is
positief kritisch en een man van details. De stelling dat je overal een auto kunt kopen, maar er niet overal naar je
wens en probleem geluisterd en gehandeld wordt, gaat hier dan ook wel op:

“Details zijn belangrijk”. “Koffie en een praatje krijg ik overal, maar ik eis wat tijd, aandacht en inleving alvorens een deal te sluiten en dat vind ik bij Frazer”.

“We vragen wellicht iets meer geduld dan de gemiddelde klant, maar willen dit uiteindelijk ook belonen”.

“Charles Frazer is zelfs met ons op stap geweest om aanvankelijk elders in Nederland een 2e hands Caddy te zoeken, maar het prijsverschil met nieuw was te klein, zodat we besloten een nieuwe Caddy te kopen”.

Uiteraard vragen we Theo en Karin ook naar het de ervaring met de werkplaats en de vervolg contacten.

Karin: “ Vroeger bij Ton was dat een vanzelfsprekend vertrouwen, maar met Silvan en Charles hadden we ook direct de juiste klik”. “Het zijn jonge enthousiaste harde werkers die weten wat er gevraagd wordt”. “ Alles wordt direct opgelost en niet overal hangt direct een prijskaartje aan”. “Laatst was ik met onze dochter hier en is er kosteloos een waterslangetje van de ruitensproeier vervangen”. “ Het gaat niet om het geld, maar om de waardering die je als klant voelt”.

Theo: “Weet je: ze hebben een mooi pand, hebben geschoold personeel, hebben alle benodigde computer gestuurde meetapparatuur en zijn goed bereikbaar”.

Karin:” Ze zijn gewoon goed, klaar”.  Bij deze slotconclusie wilden we het dan ook maar laten.

tags: blog, ambassadeurs, vertrouwen, autobedrijf


Delen via Social media


Delen op Facebook! Delen op Twitter! Delen op Google Plus! Delen op LinkedIn!

Ga terug